لیست محصولات تولید کننده شیمی صنعت آهنگ

تولید کننده انواع مواد شمیایی

در هر صفحه
فسفاته روی به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی در مقایسه با فسفاته آهن مورد توجه هستند. این فسفاته ها میتوانند به عنوان زیر رنگ ،فسفاته قبل از کشش لوله و سیم و همچنین پوشش محافظ مورد استفاده قرار گیرند.
فسفاته روی به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی در مقایسه با فسفاته آهن مورد توجه هستند. این فسفاته ها میتوانند به عنوان زیر رنگ ،فسفاته قبل از کشش لوله و سیم و همچنین پوشش محافظ مورد استفاده قرار گیرند.
فسفاته های روی به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی در مقایسه با فسفاته آهن مورد توجه هستند. این فسفاته ها میتوانند به عنوان زیر رنگ ،فسفاته قبل از کشش لوله و سیم و همچنین پوشش محافظ مورد استفاده قرار گیرند. معمولا در صورت استفاده از این فسفاته ها به عنوان زیر رنگ وزن پوششی معادل 2 الی 6 گرم بر هر متر مربع کافی میباشد.
افزودن کلسیم به حمام­های فسفات روی، عملکرد مثبت زیادی ایجاد می­کند که بیش از حمام­های فسفاته کاری روی - نیکل است. به علاوه قیمت و هزینه­ آن نیز پایین­تر است. پوشش­های فسفاته روی - کلسیم اصلاح شده، کاربردهای صنعتی مختلفی دارند
سدیم مولیبدات (به انگلیسی: Sodium molybdate) با فرمول شیمیایی Na۲MoO۴ یک ترکیب شیمیایی با شناسه پاب‌کم ۴۳۸۴۴۵۰ است. کهجرم مولی آن 205.92 g/mol (anhydrous)241.95 g/mol (dihydrate) می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، پودر سفید است.
شکل ظاهری این محصول به صورت پودر کریستال سفید رنگ با جرم مولی 189.36 گرم بر مول است که از واکنش نیتریک اسید با فلز روی، اکسید روی، هیدروکسید روی و یا کربنات روی بدست می‌آید. اگر در ساخت نیترات روی از خود فلز روی استفاده شود،
به صورت پودر یا کریستالی به رنگ سفید و با بویی شیرین است. جرم مولی آن 84.99 گرم بر مول است که جاذب رطوبت است، حلالیت خوبی در آب و گلیسیرین دارد ولی در الکل کم محلول است. نیترات سدیم با نام‌های نیترات جوش شیرین،نیتراتینن، نیتروناتریت، نیتراتیت یا نیتر سودا نیز شناخته می‌شود که به صورت توده‌ای یا لایه‌ای همراه با آهک یافت می‌شود.
یک ترکیب شیمیایی معدنی با کریستال‌های آبی یکدست با جرم مولکولی 187.55 گرم بر مول است.نیترات مس بدون آب تبلور (خشک) کریستال‌های آبی تا سبز پرنگ دارد ودر دمایی بین 150 الی 200 درجه سانتی‌گراد و در شرایط خلاء تصعید می‌شود. 
نیترات منیزیم یک اکسنده بسیار قوی است.یک کود حاوی نیترات و منیزیم بوده که نیترات موجود در کود، جذب منیزیم را بهبود می­بخشد. 
ترکیبی بی‌رنگ ، بسیار محلول، با جرم مولی 169.87 گرم بر مول و اساساً سمی که به سادگی به فلز نقره احیا می‌شود. این ماده به دو صورت مایع و جامد وجود دارد. جامد آن، شفاف و کریستالی و بی‌رنگ است؛ اما هنگامی که در حضور مواد آلی و در معرض نور خورشید قرار می‌گیرد به رنگ خاکستری و یا مابین سیاه و خاکستری تغییر رنگ می دهد. 
یک اکسید‌کننده قوی است و با کاهش‌دهنده‌ها ناسازگار است. این ماده در آب کاملاً محلول می‌باشد و به راحتی رطوبت محیط را جذب می‌کند. قابلت حل در اتانول را نیز دارا می‌باشد و غیرقابل اشتعال است، اما باعث افزایش قدرت انفجاری در برخی از مواد منفجره می‌شود.  نیترات نیکل بدون آب در طبیعت به سختی قابل مشاهده است و معمولاً به صورت کریستال‌های 6 آبه می‌باشد. 
پتاسیم نیترات یا شوره به شکل گرد سفید رنگی وجود دارد، یک اکسنده تقریبا قوی است که آب را جذب می‌کند. این ماده با جرم مولکولی ۱۰۳/۱۰۱ گرم بر مول در آب حل‌پذیر می‌باشد. انحلال پذیری این ماده در آب زمانی افزایش می‌یابد که دمای آب افزایش یابد.
نمایش 13 - 24 از 37 مورد

بالا